Uzmanlık Alanlarımız

İş Hukuku

İş Kanunu kapsamında işçi ve işverenin haklarını korumak amacıyla verdiğimiz hukuki hizmetler;

Ticaret Hukuku

Özellikle Şirketler Hukuku ve Kıymetli Evrak Hukuku alanlarında verdiğimiz hizmetler;

Aile Hukuku

Hak kaybı yaşamadan en kısa sürede davalarını sonuçlandırmaları için verdiğimiz hizmetler;

Miras Hukuku

Miras paylaşımı ve şartları başta olmak üzere Miras Hukuku alanında verdiğimiz hizmetler ;

İcra Hukuku

En kısa sürede hak kaybı yaşanmadan müvekkillerimize verdiğimiz hukuki hizmetler;

Tüketici Hukuku

Tüketici Kanunu kapsamında tüketicilerin haklarını korumak amacıyla verdiğimiz hizmetler ;

Vergi Hukuku

Özellikle vergi cezalarından müvekkilleri korumak amacıyla verdiğimiz hukuki hizmetler ;

Spor Hukuku

Sporcuların ve spor kulüplerinin haklarının korunması kapsamında verdiğimiz hukuki hizmetlerimiz;

Mülteci Hukuku

Yabancıların ve geçici koruma altındakilerin haklarını korumak amacıyla verdiğimiz hizmetler ;

Kentsel Dönüşüm Hukuku

6306 Sayılı Kanun ve Uygulama Yönetmeliği kapsamında vermiş olduğumuz hizmetler;

Kişisel Verilerin Korunması Hukuku

Şirketlerin KVKK uyum projeleri ve VERBİS kayıtları başta olmak üzere hizmetlerimiz;

Sözleşmeler Hukuku

Türkçe ve İngilizce olarak sözleşme düzenlenmesi, tercüme edilmesi ve anlaşmazlıklar başta olmak üzere verdiğimiz hukuki hizmetler;

Gayrimenkul ve İnşaat Hukuku

Müteahhitlerin sözleşme şartlarını yerine getirmemesi, tapu iptal ve tescil ve ortaklığın giderilmesi davaları üzere verdiğimiz hizmetler;